Umělá inteligence vstoupila už i do českého bankovnictví. První tuzemská banka spustila svého chatbota, který poslouží nejen současným klientům.
Česká spořitelna jako první tuzemská bankovní instituce spustila svého chatbota. Je založený na GPT-4o od OpenAI a podle jejího bankovnictví George dostal název Hey George. Jeho vývoj trval více než rok a aktuálně už je dostupný na webu této instituce.
Dostanete se k němu velmi snadno – stačí si na hlavní webové stránce České spořitelny otevřít vpravo dole okénku chatu a začít si psát s chatbotem. Může vám poradit ohledně všeho, co vás trápí s vaším bankovnictvím. Po přihlášení se navíc stane vítaným konzultantem i v oblasti vašeho osobního internet bankingu. A do budoucna ho chce Česká spořitelna proměnit dokonce ve finančního poradce.
Aby toho nebylo málo, měli by od roku 2025 být i pracovníci České spořitelny na pobočkách vybaveni zařízením s Hey George, jehož prostřednictvím budou vítat příchozí klienty. A ti tak budou obsluhováni přímo na této platformě. Což je podobný krok, k jakému se nedávno uchýlila i AirBank, jejíž pracovníci vítají klienty na pobočkách s tablety v rukou.
Používáte George České spořitelny?
Zdroj: tisková zpráva České spořitelny, Česká spořitelna
Přidejte odpověď