První česká banka má svého chatbota. Co umí?

Hey George České spořitelny

Umělá inteligence vstoupila už i do českého bankovnictví. První tuzemská banka spustila svého chatbota, který poslouží nejen současným klientům.


Česká spořitelna jako první tuzemská bankovní instituce spustila svého chatbota. Je založený na GPT-4o od OpenAI a podle jejího bankovnictví George dostal název Hey George. Jeho vývoj trval více než rok a aktuálně už je dostupný na webu této instituce.

Hey George chat

Dostanete se k němu velmi snadno – stačí si na hlavní webové stránce České spořitelny otevřít vpravo dole okénku chatu a začít si psát s chatbotem. Může vám poradit ohledně všeho, co vás trápí s vaším bankovnictvím. Po přihlášení se navíc stane vítaným konzultantem i v oblasti vašeho osobního internet bankingu. A do budoucna ho chce Česká spořitelna proměnit dokonce ve finančního poradce.

Aby toho nebylo málo, měli by od roku 2025 být i pracovníci České spořitelny na pobočkách vybaveni zařízením s Hey George, jehož prostřednictvím budou vítat příchozí klienty. A ti tak budou obsluhováni přímo na této platformě. Což je podobný krok, k jakému se nedávno uchýlila i AirBank, jejíž pracovníci vítají klienty na pobočkách s tablety v rukou.

Používáte George České spořitelny?

Zdroj: tisková zpráva České spořitelny, Česká spořitelna

1 trackback / pingback

  1. Mobil přes satelit? Starlink a T-Mobile na tom pracují

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*