Xiaomi se s příchodem nového roku rozhodlo k poměrně radikálnímu kroku. Postupně likviduje svůj globální obchod pro podznačku Poco, a to ve všech jazykových verzích.
Možná jste to doteď nevěděli, ale mobily Poco jsou de facto Xiaomi. Ačkoliv mají jiný název, jedná se o podznačku tohoto čínského výrobce. Podobně jako pod Xiaomi patří i Redmi. Každá z nich je relativně samostatná a cílí na jiný typ uživatelů. Nyní se ale Xiaomi rozhodlo k poměrně nezvyklému kroku.
Už na podzim loňského roku vedení této čínské společnosti ohlásilo, že Poco přiřadí přímo pod sebe. Teď se tak stává a Xiaomi se dalo do rušení hlavního prodejního kanálu, tedy webové stránky po.co. Postupně zanikají všechny její jazykové verze a nebude možné přes ni nakupovat.
Mobily Poco včetně nových modelů Poco X7 a Poco X7 Pro se přesouvají na hlavní prodejní stránku výroce, tedy na doménu mi.com. Poco tam dostalo svou vlastní záložku, kde odteď najdete všechny dostupné modely.
Zároveň s tím končí také aplikace Poco Store.
Pro zákazníky jde tak o velké zjednodušení. Případně zůstávají k dispozici další prodejní místa – tedy jednotlivý prodejci a e-shopy, které kromě jiných značek nabízejí i Poco.
Přidejte odpověď